اخبار مجازی به تاریخ 11 آذر 93
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اخبار مجازی به تاریخ 11 آذر 93
نوشته شده در سه شنبه 11 آذر 1393
بازدید : 698
نویسنده : صادق

 

.:: جان سینا بالاخره پنجمین قربانی شد ::.

پس از اینکه مارک هنری دالف زیگلر ، کریس جریکو ، رایبک و دمیز را مصدوم و آنها را قربانی خود معرفی کرده بود ، مارک هنری قول داد که پنجمین قربانی او جان سینا خواهد بود اما این قول او عملی نشد و هنری نتوانست سینا را مصدوم کند و روی او 5 فینیشر اجرا کند.

اما در آخرین راء قبل از تی ال سی ، بعد از مچ اندازی که هنری آنرا خراب کرد ، مارک هنری به سینا حمله کرد و ابتدا 3 فینیشر روی او انجام داد و در نهایت دو فینیشر آخر را روی میز روی سینا انجام داد و او را مصدوم کرد.

جان سینا مشکل جدی ندارد و می تواند در تی ال سی حضور داشته باشد اما در اسمکدان این هفته غایب است.

.:: دو قانون سخت برای مسابقه استون کلد و تریپل ایچ ::.

در راء ، تریپل ایچ نوع مسابقه اش با استون کلد را اعلام کرد. وی گفت که هیچ مسابقه خاصی نیست و فقط دو قانون در این مسابقه قرار دارد. قانون اول استفاده از وسایل آزاد - قانون دوم دخالت در مسابقه آزاد...

پس از این حرف ، سوپراستارهای زیادی از جمله دلریو و روسف حامی تریپل ایچ شدند و به او قول دادند که در تی ال سی به کمک تریپل ایچ خواهند رفت. اما بعد از آن استون کلد وارد رینگ شد و شان مایکل را حامی خود اعلام کرد.

بنابراین در تی ال سی شاهد یک مسابقه پردخالت هستیم و احتمالا سوپراستارهای مجازی در آن مسابقه به کمک استار مورد علاقه شان یعنی تریپل ایچ یا استون کلد خواهند رفت.

 

.:: مسابقه ای سخت برای سی ام پانک ::.

آندرتیکر در راء اعلام کرد که اگر اعضای نکسز در مین اونت تی ال سی دخالت کنند ، مسابقه به نفع او تمام خواهد شد و سی ام پانک کمربندش را می بازد. بنابراین سی ام پانک یا باید تک به تک مقابل آندرتیکر پیروز شود و یا راه دیگری برای پیروزی خودش پیدا کند.

در صورت پیروزی آندرتیکر ، او غایب خواهد شد و فقط رسلمنیا مقابل برنده رویال رامبل قرار می گیرد و در صورت پیروزی سی ام پانک ، برنده رویال رامبل می تواند هر کمربندی را که بخواهد چلینج کند.

 

.:: شوء راء این هفته ::.

از نظر مدیریت مجازی ، شوء راء این هفته بهترین شوء راء تاریخ مجازی بوده و از عملکرد تمامی کشتی گیران در این شوء راضی بوده است. این شوء نسبت به راء هفته قبل بازدبد کمتری دارد اما نسبت به هفته قبل شوء پر محتوا و پرشوری بود.

 

.:: 4 کشتی گیر دیگر قطعی در رویال رامبل ::.

برای رویال رامبل 30 نفره امسال ، حضور اریک روون ، لوک هارپر ، ست رولینز و دین امبروز نیز قطعی شد...

 

 





مطالب مرتبط با این پست
.